Bestillingssystem.

 

Vort nye bestillingssystem er et meget enkelt, nemt og driftsikkert system.

Systemet virker på den måde, at De tildeler deres medarbejder et vist antal point til at købe beklædning for.

Medarbejderen kan så logge sig ind på systemet med sin helt egen personlige kode, hvorefter vedkommende så kan købe diverse produkter, for de tildelte point.

De produkter som medarbejderen kan købe, er naturligvis aftalt på forhånd med vores kunde, dette sikrer at der kun kan købes det der er lavet en aftale omkring og ikke andet.

Når medarbejderen handler, vil systemet automatisk styre antal point, og når disse er opbrugt, vil der ikke kunne købes mere, før der igen bliver tilført nye point.

De vil som kunde altid kunne følge med i hvad deres medarbejder køber, da den bestilling som deres medarbejder sender til os når han bestiller fra systemet, vil tilgå dem som en kopi på deres mail.

En meget stor fordel ved bestillingssystemet er, at medarbejderen altid vil kunne følge sin historik på siden. Hvad han eller hun har købt for, hvilken størrelse der er den rigtige og samtidig følge med i hvor mange point der er tilbage.

Når vi får bestillingen og denne er klar til levering, vil den blive pakket og leveret, så det umiddelbart kan tages i brug ved modtagelsen.

Den største fordel for dem som kunde, er at de slipper for en masse administration. De fordeler deres omkostninger over hele året og De har mulighed for helt at fjerne eventuelle lagre hos Dem selv.

Skulle De ønske en gennemgang af vort bestillingssystem, så ring på 76 54 00 00 og vi vil snarest derefter aflægge Dem et besøg, hvor vi sammen kan gennemgå systemet.